30.1.08

LIFE & STYLE

БРАД ПИТ изостави тежкарския стил и нахлузи дънки. Секссимволът на Холивуд е новото рекламно лице на Edwin Jeans. Американската марка удари джакпота с половинката на Анджелина Джоли, защото новата колекция вече се разпродава като топъл хляб. Едно не може да му се отрече на Брад, с годините става все по-не устоим.





КЕЙТ МОС покори Ню Йорк за новата рекламна кампания на Longchamp. Фотографът Mario Sorrenti постави Кейт в ролята на "господарката на голямата ябълка" за концепцията на известната френска марка. Снимките са под Бруклинския мост и на върха на небостъргач в Манхатън, и като изключим, че демонстрира фигура близо до анорексичните норми, г-ца Мос се е справила повече от чудесно с ангажимента си. Рекламата вече се тиражира из Американските модни и лайфстайл издания.


Новата МИС АМЕРИКА е 19-годишната Кирстен Хаглънд, носителка на титлата Мис Мичиган. Сладникавата блондинка, силно напомняща куклата Барби, впечатли журито с певчески талант и дипломатичност при отговорите на въпросите на съдиите. Събитието се проведе през изминалия уикенд Planet Hollywood Resort, Лас Вегас. Интересното в конкурса беше, че при по-голямата част от претендентките липсваха манекенски данни и те бяха по-скоро апетитно закръглени. Новата миска получи стипендия на стойност 50 000 долара и възможността цяла година да пътува като посланик на американската красота.


КЕЙТ БОСУЪРТ е новото лице на луксозната марка Coach. Засега рекламната кампания с актрисата ще се проведе само в Азия и се очаква да излезе през март т.г. "Кейт е отражение на характерната американска уравновесеност и стил, качества, които са много близки до Coach" - споделя изпълнителният директор на фирмата, Reed Krakoff - "Нейният стил е обаятелен и символизира жизнерадостта и капризния дух на марката".

Няма коментари: