18.10.07

МОЯТА ЛЮБИМА ПЕСЕН

Всеки си има песен, която нарича своя - ето това е моята песен и всички приятели ме поздравяват с нея...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Люлее ми се

Люлее ми се, всичко ми се люлее
като те видя всичко ми се разлюлява
люлее ми се, всичко ми се люлее,
но дали и при теб е така?

Някоя любов заминава,
а някоя дори не се появява,
моята е феномен,
кой друг би могъл да понесе
да обича само този,
с който не може да остане насаме.

Припев:
Обезателно ела сам,
ела за нощ, ела за ден
обезателно ела сам,
ела в дома ми, на моята длан.

Седем жени от осем,
биха се отказали от теб
седем жени от осем биха…
но аз съм осмата, знай…

Някоя любов е вечна
някоя за една нощ отминава
моята е феномен,
кой друг би могъл да понесе
да обича само този,
с който не може да остане насаме.

превод: http://cecamusic.hit.bg/

Няма коментари: