19.5.08

LIFE&STYLE

НАТАЛИЯ ВОДЯНОВА се превърна в любимка на Vogue. Рускинята, която след последното ревю на Валентино обяви, че напуска модния бизнес буквално заля кориците на престижното списание по целия свят. Февруарската корица на корейския Vogue постави началото на “руската серия”, последвана от мартенския Vogue в Русия, които представиха една романтична и много винтидж Водянова. Италия заложи на красавицата през месец април в стил гръцка богиня, а английския брой на модната библия през май завърши серията от лъскави корици, всички заснети от професионалните ръце на известния моден фотограф Стивън Мейсъл.


МАДОНА ще прави бижута. След безспорния успех на модната линия на певицата за H&M, сега е ред и на колекция лъскави дрънкулки. За сега проекта се състои само в уникален диамантен пръстен с надпис “M-Dolla” и огърлица, копие на тази, която Мадона носи за обложката на Hard Candy. Цените на звездните бижута започват от 6710 долара и ще излязат на пазара под шапката на бижутерийния гигант Chopard.



ДЖЪД ЛОУ е новото лице на Диор. Актьорът е новото рекламно лице на последния мъжки аромат на марката. Той ще се присъедини към актрисата Ева Грийн, която вече успешно представя парфюма Midnight Poison за Диор. За сега кампанията с Джъд е предвидена само за азиатския пазар.

1 коментар:

Анонимен каза...

Добър старт