19.5.08

10 неща, които мразя по принцип by Карл Лагерфелд


Списание “Prestige” публикува в последния си брой интервю с легендата в модни бизнес – Карл Лагерфелд. След повече от 3-часов разговор, материалът е систематизиран в 10 неща, от който Лагерфелд се дразни, мрази и ненавижда. Очевидно дизайнерът е имал какво да каже, и то далеч не е било позитивно и оптимистично. Следва много малко за модата, но за сметка на това доста за характера на един от най-обичаните модни диктатори.

1. Храната.

Мразя миризмата на готвено. Някой хора може да я харесват, но аз не. Не ям сладко. Не ям мазно. Мисля, че рибата е по-добра храна от месото. Всъщност мразя месото. Моят доктор ми повтаря, че трябва да ям месо два пъти седмично, защото както изглежда хората сме канибали.

2. Дебелите хора.

Да, новите руски девойки са такива, но това е тема, която не смятам да обсъждам. Знаете ли защо? Във Франция също голям процент млади момичета са с наднормено тегло, и по-малко от един процент са слаби. Така, че е по-добре да говорим за тези, които имат проблеми с теглото, защото са доста повече от тези, които нямат. Анорексията няма нищо общо с модата.

3. Децата.

- Искал ли сте някога да имате син, на който да предадете мъдростта си, за да наследи империята на Шанел?

Това е последното нещо, което искам. Мразя децата. За другите хора може да не са проблем, но за мен са. Не съм роден за семеен човек.

4. Да ходи на различни места, където има хора.

Живея в пълна изолация. Никога не поемам ангажименти сутрин. Излизам от къщи единствено след обяд. Не искам да има социален живот, имал съм достатъчно. Демоде е, това е отдавна отминала ера. Може би хората все още се вълнуват от тази ера, но не и аз. Днес това е безинтересно. Не казва нищо, скучно е, претенциозно и вулгарно. Хората плащат дори за благотворителност. Опитвам се да избягвам благотворителните изяви, ако не е нещо свързано с мен. Достатъчно съм богат, за да ми се налага да го правя. Слава богу, че не ми се налага да го правя. Правя доста незадължителни неща безплатно, но като цяло съм против това. Не парите са интересни, а ползата им.

5. Да ходи на различни места, точка.

Понякога, за да се вдъхновиш от разни неща и места е по-добре да не ходиш там. Трябва да си ги представиш. Аз си представям света през своя прозорец. Не съм пътешественик. Мраз да пътувам. Никога не си поглеждам часовника. Хубавото на частния самолет е, че тръгваш, когато си готов. Това е истинският лукс на днешното време. На всичките си бизнес партньори казвам: ако ме искате, изпратете частен самолет.

6. Хора, които го докосват.

Също така не мога да пътувам с обществени авиолинии, защото хората ме гледат и докосват. Мразя това. Мразя обществени места, мразя да ме докосват непознати. Това ме отегчава до смърт.

7. Хора, които се опитват да го анализират.

- Даян Фон Фурстенберг сподели, че според нея вие може да не сте най-добрия дизайнер от естетична гледна точка, но със сигурност сте най-умния.

Ами погледнете нейните принтове? Може би я познавам от прекалено дълги години. Може и да е права, не знам. Ако беше експерт, вероятно нейният дизайн щеше да е по-внушителен. Не съм неудовлетворен писател или архитект. Не съм неудовлетворен от нищо, неудовлетворението е майка на всички престъпления. Амбиции? Нямам амбиции. Просто искам нещата да се случват по определен начин. Не искам да бъда учител. Не искам да информирам останалите чрез себе си. Просто казано, всичко е за мен. Аз съм най-егоистичния човек на земята. Бъдейки егоист, аз се грижа за другите. Майка ми винаги ми е казвала, “Не се жертвай прекалено много, защото ако го правиш, няма да има какво друго да дадеш и на никой няма да му пука за теб.”

8. Деветдесетте.

Мисля, че Клаудия Шифър е по-добра от всякога. Има много, много малко чудесни момичета, но не е като през 90-те, дните на Линда Еванджелиста. Сега това е демоде, друга епоха. Много натруфено. От една страна имаше нещо много интелектуално в онези времена,от друга беше просто натруфено. Нали знаете, десетилетията си имат виждане и настроение, това беше точно такова. Знаем как са изглеждали 90-те сега, но тогава мислихме, че са страхотни може би... Напълнях в началото на 90-те, защото дрехите бяха прекалено широки, след това станаха по-тесни и отслабнах. Никога не отивам с размер напред, слизам надолу, но никога нагоре.

9. Технологиите, интернет и т.н.

Аз самият съм компютър. Имам памет и за ненужните неща. Телефонните номера са проблем, но историческите детайли, не.

10. Любовта.

Любовта е сюжет. Не анализира публичността. Любовта е интересен сюжет само когато е от другата страна. Когато слезе на земята спира да бъде интересна. Тя е много опасна тема. Имал съм толкова много трагедии в живота си, и ми е трудно да обсъждам темата.

Източник: сп. Prestige

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Любопитни факти за Лагерфелд

<^> Роден е на 10-ти септември 1933 г. в Хамбург, Германия.

<^> През 1964 г. започва да прави част от колекциите на Chloe, а по-късно поема и целия дизайн на модната къща.

<^> През 1972 г. става главен дизайнер на Фенди.

<^> Отслабва с 42 кг за 13 месеца. Авторът на диетата, изготвена специално за дизайнера, Д-р Jean-Claude Houdret издава книга озаглавена “Диетата на Карл Лагерфелд”, която се превръща в бестселър.

<^> Притежава над 70 iPod-а, в които е събрал колекцията си от над 60 000 CD-та.

<^> Карл Лагерфелд е асексуален / изпитва липса на сексуално желание и влечение/.

Източник: Уикипедия

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

2 коментара:

Анонимен каза...

Човекът има сериозни проблеми със себе си, май има нужда от професионална помощ... освен ако всичко това не е просто опит да заблуди хората. Никой не би искал да е сам завинаги, не вярвам и на една негова дума.

Анонимен каза...

Благодаря за интересната информация