15.4.08

LIFE&STYLE


АРМАНИ пуска на пазара луксозна линия куфари. След дизайнерското "Армани яйце" за Великден италианският дизайнер ще зарадва феновете на марката и с колекция от пътни чанти и куфари. Луксозните стоки са изработени от скъпи материали като крокодилска и висококачествена телешка кожа. "Днешните ВИП пътници искат да изпитат удоволствието от това да бъдат колкото може по-специални и запомнящи се и затова е нужно да пътуват със стил. - Споделя Джорджо Армани пред WWD - Нужен им е блясък и ефектен завършек, подхождащ на елегантния им и изискан вкус". Премиерата на Armani Luxury Travel Collection се очаква през юли в бутиците на дизайнера, като не се споменава каква ще е цената.

БРИТНИ СПИЪРС иска да направи собствена колекция детски дрехи. Модното бедствие на американския шоубизнес е поискала лична среща с един от дизайнерите на веригата Ed Hardy, Christian Audigier, за да обсъдят евентуален съвместен проект. Таблоидите зад Oкеана възмутено коментират идеята, обосновавайки се с факта, че неотдавна Бритни беше лишена от родителските права над децата си, и те бяха присъдени на не по-малко безотговорния им баща. Друга причина за острата реакция е фактът, че имайки в предвид ужасния й стил на обличане, скандалната певица не може да диктува тенденции за невръстните малчугани.


Том Круз не носи обувки под 3000 $. Освен с няколко пластични операции на зъбите и носа той е известен и с педантичното си отношение към дрехите. Стилисти споделят, че на проби той оглеждал внимателно дори подгъва на сакото и начина, по който са зашити резервните копчета. Освен това за нищо на света не би избрал десен на карета, защото бил убеден, че му носят малшанс. Наскоро обаче стана ясно, че това е дреболия пред манията му по обувките. Актьорът не купувал чепици под 3000 $, защото бил сигурен, че няма да са качествени. Освен това държал да са от крокодилска кожа и задължително - с дебела подметка, която да компенсира невисокия му ръст. Това бе болната му тема особено по време на брака му с Никол Кидман, която се извисяваше над него с близо 10 см. Сега обаче, на фона на Кейти Холмс, разликата не е толкова забележителна, твърдят холивудските медии.

ПАТРИК ДЕМПСИ е новото лице на Avon. След зашеметяващото участие за Versace, актьорът от “Анатомията на Грей” се насочи към друга рекламна кампания, тази на най-новия аромат на Avon. Всъщност договора на Патрик е дългогодишен и ще му донесе завидната сума от 5-6 мил. долара, като освен за рекламни снимки и клипове, актьорът ще подкрепя марката и в кампанията им срещу рака на гърдата. Към тази инициатива вече са се присъединили знаменитости като Рийз Уидерсуун, Дженифър Хъдсън, Лаурен Конрад и Дерек Джетер. С тази нова “придобивка” се очертава доста натоварена година за амбициозната компания, която вече обяви за съвместен проект за парфюм с Емануел Унгаро и колекция гримове с Marrimekko.

Няма коментари: