7.4.08

LIFE&STYLE

АШЛИ СИМПСЪН подготвя собствена колекция тениски. Гаджето на певицата също има фешън линия към модната компания Nordstrom, а сестра й Джесика вече уверено трупа продажби от дрехи, обувки и модни аксесоари. Въпрос на време беше малката Симпсън уверено да тръгне по стъпките на кака си, така, че вече може да се похвали със собствена модна линия. Тишъртите се пускат на пазара под шапката на американския гигант Wet Seal и се очакват на пазара паралелно с най-новия трети албум на Ашли - Bittersweet World, който ще излезе на 22 април. “Вдъхновиха ме толкова много забавни и прекрасни неща. Подготвях колекцията докато записвах албума и мога да кажа, че до голяма степен двете неща са свързани.”

ЕЛ МАКФЕРСЪН е новото лице на Revlon. 45 годишният супер модел, все още наричана “Тялото”, ще представя козметичния гигант в печатните и телевизионни реклами, както и ще заема голяма роля в кампанията на фирмата за борба с рака на гърдата. “Съвкупността от качества, които Ел притежава като, бизнесдама, красив и талантлив модел, актриса и майка, перфектно представят същността на марката Revlon.”- споделят от компанията

ДЖОНИ ДЕП ще рекламира презервативи, такъв слух се носи упорито из Холивуд през последните дни. Най-купуваните кондоми в Америка – Trojan, са предложили на Джони да участва в телевизионната реклама за серията Magnum. Актьорът от години е застъпник на сексуалната грамотност и обучението в тази насока, и именно това го прави перфектен за рекламната кампания. Макар, че все още не е потвърдил окончателно, близки до актьора твърдят, че е силно заинтересован и особено от факта, че фирмата започва усилена анти-СПИН кампания, изпращайки безплатни презервативи в страните от третия свят.

Няма коментари: