12.9.07

ИНТЕРВЮ

Несъмнено чертата е хит!

Какви са тенденциите, труден ли е пътя нагоре и как се постига една мечта, това са само част от нещата, за които поговорихме с моя фризьор Ачо от салони Нуши.

Как се реши да се насочиш именно към фризьорството, все пак ти си завършил моден дизайн?
- Съвсем случайно се случи. Разбрах, че салони Нуши си търсят стажанти и предлагат работа на най-добрите от обучаващите се. Тази идея ме амбицира да науча още един занаят и да открия ново поле за изява. Разбира се като всичко ново ми беше интересно и ме нахъса да се развия в тази посока.

Трудно ли беше да се наложиш като добър коафьор?
- Като всяко ново начинание пътя е дълъг и труден. Помня как в началото метях и миех коси. Мечтаех си някой ден да имам собствен стол и клиенти, които ме предпочитат. От сутрин до вечер бях в салона, отдадох цялото си време на тази професия и не след дълго видях резултатите от своята упоритост.

Ти със сидурност си един от най-добрите, все пак именно на теб доверявам косата си. Сподели своето виждане за есенните тенденции в прическите.
- Несъмнено чертата е хит. Това което се забелязва дори и в грима са острите и категорични линии. Масово е скъсяването на дължините, а цвета се запазва по-естествен и натурален. Както лятото предразполага към по-светли коси с кичури, блицове и изобщо всички нюанси на русото,така есента изисква по-пастелни и натурални цветове. От оранжево през вишнево до натурално кестеняво, като цвета се прелива в различни нюанси. Хубавото на сегашната тенденция е, че прическите са разнообразни и всеки може да открие себе си и все пак да бъде актуален и модерен. Косите са небрежни и е лесно да се поддържат в ежедневието.

Ти ми беше личен фризьор по време на снимките за предаването “Фотосесия”, а знам и че често имаш ангажименти за модни събития. Каква е разликата между прическите, които правиш на клиенти и тези за ревю, снимки или предаване?
- Клиента в салона категорично има право да реши как иска да изглежда, аз мога само да дам съвет за по-добър резултат. При работата с професионални модели не е така. Прическата е изцяло съобразена с цялостната визия и концепция.

Там аз влагам цялото си въображение и новаторство. Моделите не винаги са доволни от прическите си, но като професионалисти приемат предизвикателството да изглеждат различно.


Имало ли е случаи в които моделите да капризничат повече от необходимото?
- Има и такива случаи, но винаги стигаме до компромисен вариант, който след ефекта на снимките е напълно оправдан.

Няма коментари: