Обзор на тоалетите на звездите в нощта на Оскарите.
След много трепети и вълнения, завърши 80-тото юбилейно връчване на престижните награди “Оскар”. На косъм се размина отлагането на прословутата церемония, заради стачката на сценаристите, която месеци наред парализира Холивуд, последваха ежегодните догадки и пророкувания, кой какво ще спечели и с кого ще дефилира по червения килим. С изненада дойде и информацията, че това са наградите с най-нисък телевизионен рейтинг в историята на академията, но разбира се най-шумно се обсъждат тоалети от бляскавата вечер. Тепърва ще се правят фешън класации по случая, като ще се короноват най-добре и най-зле облечените знаменитости. Именно затова от “Монитор” ще се опитаме да сме едни от първите в критиките и коментарите относно модната страна на това толкова важно събитие.
На пръв поглед нощта премина под “код червен”, не само заради килима, по който вървяха звездите, а и поради факта, че рекорден брой дами / приблизително 8/ бяха заложили на огнения цвят. Най-ярко сред “дамите в червено” се откроиха Хайди Клум с рокля уникат на Джон Галиано за Диор и бижута от нейната собствена колекция, Ан Хетауей облечена във Валентино с диаманти на Harry Winston и Катрин Хейгъл, с рокля на Ескада и обувки Джими Шу.
Изключителен финес и грация демонстрира бременната Джесика Алба, която заложи на лилава рокля от есенната колекция 2008 на Marchesa и бижута Cartier. Явно лилата е цветът на бременните тази година, защото бъдещата майка Кейт Бланшет също беше избрала рокля в актуалния оттенък, дело на Dries Van Noten.
На класическото черно заложиха Пенелопе Круз, с рокля обгърната от семпли пера и разкошни обици на Chopard и Хилари Суонк, която очарова не само с тоалета си от пролетната колекция котюр на Версаче, а и с елегантно прибрана коса, пригладена до съвършенство. Никол Кидман също заложи на сигурно с черна рокля на Balenciaga, но диамантената огърлица на L'Wren Scott, която прилича по-скоро на шал, отне малко от семплата изтънченост на актрисата.
Като най-елегантни дами в бяло се откроиха Калиста Флокхарт с модел на Валентино от 1970 г., Рене Зелуегер, обсипана от пайети с тоалет на Carolina Herrera и Камерън Диаз с нежна кремава рокля на Джон Галиано за Диор и бижута Bulgari.
Както всяка друга година, така и тази, най-обсъждани са тоалетите на победителките. Статуетка за най-добра главна женска роля във филма "Едит Пиаф: Животът в розово", както и своебразен Оскар за най-добре облечена дама единодушно се присъди на французойката Марион Котийар, която заложи на бяла рокля с гол гръб от пролетната колекция на Жан Пол Гутие. Победителката в категория подържаща женска роля във за филма “MIchael Clayton”, Тилда Суинтън може спокойно да отнесе “Златна Малина” за най-зле облечена знаменитост, с рокля на Lanvin, в която изглеждаше крайно неподходящо за бляскавото събитие, а липсата на какъвто и да е грим допълнително наклони везните в неин ущърб. Друга носителка на Оскар е Диабло Коби, за най-добър адаптиран сценарий за филма “Juno". Още преди връчването на Оскарите, Коби беше забъркана в моден скандал, след като отказа да носи обувки за над 1 милион долара, изработени специално за събитието от дизайнера Stuart Weitzman за “Retro Rose”, и избра семпли балетни пантофки, които съчетани с уникалната леопардова рокля на Диор развалиха цялостната й визия.
Като обобщение може да се отбележи, че и тази година изненадите бяха малко, като дамите заложиха предимно на елегантни ролки до земята, открити рамене, класически прически и много диаманти.
1 коментар:
Мне вельмі падабаецца Ваш сайт. Выдатна зьмест. Калі ласка, працягвайце размяшчэння такіх глыбокіх cotent.
Публикуване на коментар