3.10.07

LIFE&STYLE

АНДЖЕЛИНА ДЖОЛИ беше забъркана в скандал, след като световните медии тиражираха слух, че марката St. John, чието лице е актрисата от септември 2005 се отказва от нея поради нравствени съображения. Версията, която се въртеше от медиите беше, че красавицата вече не се вписва в образа на консервативната и класическа жена, която е основен клиент на американския прототип на Шанел. От пресцентъра на компанията заявиха, че това са само слухове и Анджелина винаги е олицетворявала идеята, която носи St. John, а именно – силна, независима и динамична жена, отдадена майка и благороден човек.





ВИКТОРИЯ БЕКЪМ представи новата си козметичната си линия V-Scultp в Токио. Колекцията разкрасителни продукти е част от неколкомилионен договор на семейство Бекъм с козметичния гигант Coty. Линията е от среден ценови клас и включва козметични четки, сенки за очи, спирала, очна линия, червила и моливи за устни, всички със запазеното DvB лого. Вярна на себе си, Вики не се довери само на случайния PR и пусна “домашно видео” в популярния сайт Youtube, с което приканва посетителите на важното събитие.





ЧАРЛИЗ ТЕРОН подписа неколкогодишен договор италианския производител на луксозни часовници и бижута Breil Milano. “Г-ца Терон не беше избрана заради естествената си красота, а защото превъплъщава модерната жена” заяви говорител на марката , “Тя е смесица от чувственост и решителност, изтънченост и простота”. Според споразумението в договора, носителката на Оскар трябва да носи единствено бижута и часовници на марката, и то от лимитираната серия Ерос.


Няма коментари: